Jobbstart

Hej! Nu tänkte jag sätta lite snurr på bloggen igen efter sommaren. Den här veckan har jag minsann håvat in en massa vuxenpoäng. Jag och Amanda opponerade vilket var det sista lilla att göra inför examen, samt så har jag börjat jobba! Det här är alltså första gången jag börjar jobba någonstans och att det är på obestämd tid, vilket känns både annorlunda och väldigt kul. Jag har fått flera rundor intro kring vad Gaia gör inom IoT, UX och Business Intelligence bland annat, och intro till mitt första projekt. Emellanåt har jag fått trixa med en Azure Kinect för att se vad för roligt vi skulle kunna hitta på med den, samt fortsatt mitt utforskande av molnplattformen Microsoft Azure som används mycket på Gaia. 

I övrigt har jag trixat rätt mycket med Campuskost som är mitt kära hobbyprojekt. Jag ser till att uppdatera om det snart! 😃

Med utsikt över växtväggen på Gaias kontor i Norrköping

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *