Dagar när man står och trampar

Det är sällan tanken slår mig att updatera bloggen för att berätta att jag inte fått så mycket gjort. På ett sätt är det ju sjukt ointressant att läsa, men på ett annat sätt viktigt att veta om. Vi får ju en så skev bild om vad som skulle vara normal nivå eller inte annars. Ska det kännas jobbigt när saker har gått segt i fem dagar? i tre timmar? i en halvtimme? Den senaste veckan har det känns som att det gått långsamt framåt med plugget. Samtidigt har jag inte koll riktigt på hur många timmar jag faktiskt satt ner med det. Idag vet jag iallafall att mellan 9 och 17 var jag i plugget och trixade med samma 10 rader kod fram och tillbaka, tills jag tillslut kommenterade bort det mesta igen. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *